Telefon:0770558499

Email:office@stomaorthoplus.ro

Tratamente Laser

Sunt procedee moderne, care folosesc energia luminii pentru tratamente nedureroase, rapide și cu confort sporit.

Avantajele folosirii laserului:

• Procedură minim invazivă
  • Precizie mare
  • Vindecare rapidă
  • Sângerare scăzută
  • Uneori nu necesită anestezie
  • Uneori nu e nevoie de suturi
  • Sterilizează suprafețele pe care s-a acționat

Indicațiile folosirii laserului în stomatologie

• Chirurgia orală – acționând pe țesuturile moi, este folosit cu succes în gingivectomii, frenectomii, înlăturarea unor chisturi sau tumori, descoperirea unor dinți incluși. Perioada de vindecare este scăzută și riscul de apariție al complicațiilor este mult redus
  • Implantologie- țesuturile din jurul locului unde va fi inserat implantul pot fi sterilizate eficient, ceea ce duce la creșterea integrării acestuia. În plus, poate fi tratată inflamația apărută în jurul implantelor osteointegrate prin decontaminarea suprafeței implantare, sterilizarea țesuturilor expuse și ale osului alveolar.
  • Parodontologie – curăță și sterilizează țesuturile, stimulează reatașarea și vindecarea gingivală. Are rol în biostimularea țesuturilor parodontale.
  • Tratamente endodontice – Lumina laserului pătrunde în toată profunzimea canalului, pe care îl curăță și îl sterilizează.
  • Sensibilitatea dentară – rădăcinile dentare expune după retracția ginigivală pot fi foarte sensibile la excitanți termici (cald-rece) și chimici (dulce-acru), iar laserul ajută la reducerea acestor disconforturi.
  • Albirea dentară – poate fi realizată cu ajutorul laserului dentar. Deși rezultatul poate fi observat imediat, uneori pot fi necesare mai multe ședințe în funcție de nuanța dorită.
  • Herpes, afte – laserul scade durerea produsă de aceste leziuni și grăbește vindecarea lor.